.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كنترل از راه دور پروژه‌ها در شهرداري ساري

مديرعامل سازمان آمار و فن آوري اطلاعات شهرداري ساري گفت: كنترل از راه دور پروژه هاي شهرداري ساري ميسر شد

به گزارش شمال‌نيوز، شبنم محمودي از طرح جديد اين سازمان در رابطه با كنترل و مديريت برروي پروژه هاي شهري خبر داد و گفت: با نصب و راه اندازي چند دكل ارتباطي و سيستم دوربين هاي مداربسته و خطوط وايرلس در چندين نقطه از برخي پروژه هاي مهم شهري امكان ارتباط و كنترل اين پروژه ها از راه دور ميسر شد.

مديرعامل سازمان فاوا در ادامه افزود: هم اكنون اين سيستم بر روي پروژه بزرگ پل روگذر ميدان ولي عصر(عج ا...) نصب و راه اندازي گرديده و از اين پس كنترل اين پروژه به صورت مستمر و از راه دور برقرار خواهد شد.

وي همچنين از نصب اين سيستم در پارك قائم (عج ا...) و برروي سد لاستيكي در آينده ي نزديك خبر داد و خاطر نشان ساخت: با راه اندازي اين سيستم امكان كنترل و دسترسي پروژه ها به صورت مستمر و در طول شبانه روز فراهم شده و مديران شهرداري مي توانند در حين انجام وظايف روزانه و بدون اتلاف زمان و انرژي روند اجراي دقيق اين پروژه ها را رصد نموده و مديريت كنند.

مهندس محمودي طراحي و توسعه شبكه هاي محلي و گسترده را از جمله برنامه هاي در دست اقدام اين سازمان بيان كرد و اظهار داشت: از جمله اهداف ما در اين بخش راه اندازي اينترنت پارك ها جهت دسترسي عموم به اطلاعات و اخبار و ديگر خدمات اينترنتي است كه با راه اندازي اين خطوط وايرلس و دكل هاي ارتباطي بزودي اين امكان نيز از سوي سازمان فاواي شهرداري ساري فراهم خواهد شد.

مديرعامل سازمان فاوا در پايان از آمادگي كامل اين سازمان به منظور ارائه هرگونه خدمات سخت افزاري و نرم افزاري به ديگر دستگاه ها با اولويت شهرداري هاي كل استان خبر داد.

شايان ذكر است علاقه مندان به دريافت اين گونه خدمات مي توانند با مراجعه حضوري به اين سازمان واقع در بلوار پاسداران- كوچه بهار- اولين بن بست سمت چپ و يا تماس تلفني با شماره 2261331-0151 سازمان از اين خدمات بهره مند گردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 27 مرداد 1389
اي كاش براي آسفالت هاي كوچه و خيابانها هم دوربين مي گذاشتند تا شايد آقايان شوراي شهر و شهردار محترم هم كمي به خودشان مي آمدند. راستي براي شهر بازي كه چند بار در ساليان متمادي افتتاح شده هم دوربين بذارين بد نيست.
نا شناس 27 مرداد 1389
پروژه‌هايي مانند سد لاستيكي و شهربازي و ... همه بهانه‌هايي خوب هستند براي فرار از پاسخگويي در مورد مديريت شهري توسط شهرداري و شوراي شهر.
من از اينكه خودم را اهل ساري مركــــــــــــــــز استـــــــــــــان !! معرفي كنم شرمنده‌ام. مديريت شهري در اين شهر يك فاجعه و بي‌عرضگي محض است آن وقت آقايان آدرس غلط مي‌دهند.
حالا برو سد لاستيكي حالشو ببر، ديگه هم سئوال نكن از وضع كوچه‌ها و خيابانها، مجوزهاي ساخت پول محور و ضايع‌كردن حق‌الناس، مبلمان شهري، نظافت محلات، بي‌هويــــــــــــــت شدن نماهاي شهري و ...
نماي ساختمان جديد شهرداري ساري رو ببينيد، به بهانه استفاده از مصالح جديد، سنت آبرو ، غرور شمالي بودن، خاطرات پاك گذشته، حس نوستالژيك و همه همه را فروختند به يك مشت ورق آلومينيومي و بالاي اون بزرگتر از حروف فارسي با حروف انگليسي نوشتند: شهرداري ساري!!!
اين يك توطئه استعماري از سالهاي دور است كه مردم رو از سنت و نمادهاي سنتي و ملي‌شان دور و محروم مي‌كردند. حالا اين همه مهندس دانشگاه‌آزادي و ... كه تو شهرداري و شوراي شهر از پول مردم اين شهر حقوق مي‌گيرن ، عرضه طراحي يك ساختمان با نماي سنتي رو نداشتند.
امان از تازه به دوران رسيده‌ها ...........
منصور- م- ساروي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.